کارگروه
نتورکرها
با سلام گروه نتورکرها برای همدلی و تبادل نظر پدیدار شده است در این گروه افراد باسابقه در زمینه نتورک مارکتینگ و افراد بی سابقه همه با هم جمع شده اند تا راهکارها و پیشنهادات موفقیت در نتورک رو تبادل کنند بهترین پیشنهادات رو هم از طرف ما انتظارش رو داشته باشید https://IrStarsSite.com
 

تعریف عامیانه بازیابی شبکه ای

صفحه اصلی کارگروهها >> نتورکرها  >> تعریف عامیانه بازیابی شبکه ای
شهرام دلکش

شهرام دلکش

در کارگروه: نتورکرها
تعداد ارسالي: 2
12 سال پیش در تاریخ: یکشنبه, اسفند 14, 1390 3:13










ساده ترین تعریف بازاریابی شبکه ای




Logo 1


رساندن مستقیم کالا از تولید کننده به مصرف کننده توسط بازاریابان کمپانی با قیمت تعیین شده از طرف کمپانی که از این توزیع کالا سودی شامل حال بازاریاب می شود. در این سیستم کمپانی برای گسترش فروش و شناساندن محصولات به بازاریابان بیشتری نیاز دارد که این مورد با به کارگیری بازاریابان جدید از طریق معرفی بازاریابان قبلی انجام می شود و در قبال معرفی این بازاریابان درصدی مشخص به آنها پرداخت می شود یعنی حذف واسطه ها، نمایندگان فروش، بنکداران، سیستم های تبلیغاتی و خیلی از هزینه های دیگر که در سیستم های سنتی وجود دارد.

نظر شخصی :
هدف از نتورک مارکتینگ پولدار شدن همه نیست بلکه نوعی جدید از فروش کالا و خدمات می باشد که هم به نفع صاحب کالا و هم خریدار می باشد. در این کار هم می توان مانند کارهای دیگر تبدیل به بهترین شد و درآمد خوبی کسب کرد.
ولی مانند همه کارها فقط درصد کمی از افراد هستند که می توانند موفق بشوند.

حالا اگر کاری را میخواهید شروع کنید
1- آیا با یک نتورک مارکتینگ سالم روبرو هستید؟
2-در یک نتورک مارکتینگ سالم کسی ضرر نمی کند،معنیش این نیست که همه پولدار خواهند شد، بلکه شما جنسی را به شرایط مناسب خریداری کرده اید.
3-قانونی بودن ، این مورد بستگی به شخص و احترام او به قانون دارد (قانون بد هم قانون می باشد) و ریسک این که کار غیرقانونی چه نتیجه ای خواهد داشت.
و...


دلایل پیوستن به بازاریابی شبکه ای


 


 


حذف ارسالي ويرايش ارسالي
کاربر حذف شده

کاربر حذف شده

در کارگروه: نتورکرها
تعداد ارسالي: -2
12 سال پیش در تاریخ: یکشنبه, اسفند 14, 1390 5:5

جناب آقای دلکش


با سلام


با توجه به اینکه سایت معرفی کرده شما فیلتر هست و  از منظر حوزه فعالیت فعلا مجوز فعالیت رسمی این کار صادر نشده از شما درخواست دارم  اسم بنده رو از این  گروه   که اشتبا ها " ادد نمودم حذف فرمائید .


با احترام


 


 


حذف ارسالي ويرايش ارسالي
شهرام دلکش

شهرام دلکش

در کارگروه: نتورکرها
تعداد ارسالي: 2
12 سال پیش در تاریخ: یکشنبه, اسفند 14, 1390 9:20

با سلام خدمت جناب اقای زینی وند


من تو این گروه سایتی رو معرففی نکردم


و هدف از ایجاد این گروه تبادل اطلاعات و نظرات افراد با تجربه و بیتجربه میباشد


بازاریابی شبکه ای در ایران در حال حاضر مجوز رسمی دریافت نموده که میتوانید با سرچ کردن در گوگل به منابع معتبر دسترسی پیدا کنید


 


حذف ارسالي ويرايش ارسالي نقل قول | 0   |  0