کارگروه
fanoose yadha
انسان نمی تواند به همه نیکی کند، ولی می تواند نیکی را به همه نشان دهد.دنیا آنقدر وسیع است که برای همه مخلوقات جا هست. به جای آن که جای کسی را بگیرید، تلاش کنید جای واقعی خودتان را بیابید.از دشمن خود یکبار بترس و از دوست خود هزار بار.شاید زندگی آن جشنی نباشد که تو آرزویش را داشتی ،اما حالا که به آن دعوت شده ای ، تا میتوانی زیبا برقص.اگر روزی خیانت دیدی،بدان که قیمتت بالاست .عده ای مثل قرص جوشانند؛ در لیوان آب که بیاندازیشان طوری غلیان کرده و کف می کنند که سر می روند اما کافی است کمی ...
 

اگر یک تابلوی اختصاصی در آسمان داشتید که همه دنیا آن رامی دیدندروی آن چه می نوشتید؟

صفحه اصلی کارگروهها >> fanoose yadha  >> اگر یک تابلوی اختصاصی در آسمان داشتید که همه دنیا آن رامی دیدندروی آن چه می نوشتید؟
زهرا نصیرزاده

زهرا نصیرزاده

در کارگروه: fanoose yadha
تعداد ارسالي: 13
12 سال پیش در تاریخ: جمعه, اسفند 05, 1390 22:39

همه ما دوست داریم که به نحوی با اقشار مختلف ارتباط کلامی برقرار کنیم تابه بسیاری از سئوالات شکل گرفته درذهنمان پاسخ دهیم.دوست داریم بدانیم که به طور مثال مردم سوئد چگونه زندگی می کنندیااز چه چیزهایی لذت می برند.تصور کنید که جایگاه شما به جای زمین روی ابرهای آسمانهاست واز آنجا برهمه هستی تسلط واشراف دارید.چه گفتنی هایی برای مردم دنیا داشتید؟مسلما درآنجاتمام واقعیتهای دنیای حاضر را می بینید.لطفا نظر خود رااعلام کنید تا دراین بحث شرکت کرده باشید.


حذف ارسالي ويرايش ارسالي