کارگروه
تبادل تجربه ها
دوستان محترم اینجا محلی برای تبادل تجارب کامپیوتری می باشد. هر روز تجربه جدیدی را آموختید در اینجا برای دیگر دوستان قرار دهید تا با اینکارتان هزاران تجربه جدید را بیاموزید. www.raviar.com موفق باشید - خلیل زارع
 

روشهای رنگی کردن چشم در فتوشاپ

صفحه اصلی کارگروهها >> تبادل تجربه ها  >> روشهای رنگی کردن چشم در فتوشاپ
maryam jamshidi

maryam jamshidi

در کارگروه: تبادل تجربه ها
تعداد ارسالي: 8
12 سال پیش در تاریخ: چهارشنبه, بهمن 19, 1390 9:20


روشهای  رنگی کردن چشم


برای رنگی کردن چشم ، ابزار Zoom را انتخاب و بر روی چشمی که می خواهید رنگ آن را تغییر دهید کلیک نمایید تا چشم درشت گردد .



سپس با کلیک بر روی Set foreground colo در ستون ابزار فتوشاپ پنجره انتخاب رنگ را آورده و رنگ مورد نظر برای چشم را بسازید .



در هر کجای مربع بزرگ این پنجره کلیک نمایید رنگ آن را در قسمت بالای مربع کوچک می بینید ، هرگاه به رنگ مطلوب رسیده اید با کلیک بر روی دکمه Ok انتخاب خود را تایید نمایید ، برای عوض کردن رنگ مربع بزرگ ، باید کشویی مستطیلی موجود در امتداد مربع بزرگ را به بالا و پایین بکشید تا رنگ مورد نظر را پیدا نمایید .
بعد از انتخاب رنگ چشم از ابزار Air brush و یا Paint broush استفاده نمایید یعنی با ابزار broush در داخل سیاهی چشم ( منهای مردمک چشم ) کلیک نمایید و این کار را تا رنگی کردن کامل چشم ادامه می دهیم ، در صورتیکه Broush بزرگتر یا کوچکتر از حد مطلوب باشد از طریق منوی Windows در برنامه فتوشاپ Show broush را انتخاب نمایید ویا کلید میانبرF5 را فشار دهید . در آ‹ نقطه های سیاه بزرگ و کوچک قرار دارد که شما با کلیک بر روی آن نقطه ها اندازه مطلوب را برای بروس خود انتخاب می نمایید .
توجه : برای این که کار مطلوب تر باشد شما می توانید بعد از انتخاب ابزاردر Toolbar ، Opacity را کاهش دهید با این کار رنگ شما به صورت لایه ئی بی رنگ برروی قسمت مورد نظر می نشیند .
توجه : برای آسان شدن این کار شما میتوانید از ابزارهای انتخاب ، ابزار Rectangular marquee tool که با کلید میانبر M فعال می شود ابزار انتخابی دایره را انتخاب و دور چشم ها را انتخاب کنید تا رنگ کردن آن آسان تر باشد.


 


روشی دیگر برای رنگی کردن چشم


ابتدا از ابزار انتخاب ، ابزار انتخابی دایره را انتخاب و دور چشم ها را Select می کنیم . سپس از منوی image فرمان Adjust و Hue/ station را انتخاب و گزینه colorize را انتخاب و سپس رنگ مورد نظر را انتخاب می کنیم.


حذف ارسالي ويرايش ارسالي