سازه شگفت انگیز مارپیچ در آلمان / عکس

صفحه اصلی کارگروهها >> مهراز  >> سازه شگفت انگیز مارپیچ در آلمان / عکس
کاربر حذف شده

کاربر حذف شده

در کارگروه: مهراز
تعداد ارسالي: -2
12 سال پیش در تاریخ: شنبه, بهمن 15, 1390 9:29


به گزارش آپام،به نوشته دیلی میل : این راه در حقیقت یک مسیر پر پیچ و خم نیست بلکه یک برج بلند در دویسبرگ آلمان است. آن را از مواد معدنی ناکارامد در هاینریش، هیلدربرند واقع در آنگرپارک ساخته اند که در سال ۲۰۰۸ بازگشایی شد.
بازدید کنندگان می توانند از این راه مارپیچی بالا بروند و از مناظر اطراف این راه حلزونی لذت ببرند. اما نه با سرعت ترسناکی که معمولا ترن های هوایی دارند.


سازه شگفت انگیز مارپیچ در آلمان
این مسیر که با نام «ببر و لاک پشت- کوهستان جادویی» معروف شده است. ۲۰ متر مساحت دارد و نقطه ی عطفی در منطقه روهر به حساب می آید. این ناحیه یکی از سریعترین مناطق در کل اروپا از بابت تغییر و تحول ساختاری محسوب می شود.
ساختمان ۸۵ متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است. در ساختار آن قلع، روی، استیل و مواد صنعتی جدید ساخته شده در همین منطقه به کار رفته اند.


سازه شگفت انگیز مارپیچ در آلمان
روی به کار رفته به صورت محلی تهیه می شود و استیل آن از کارخانه «کاراپ مانسمان» می آید که عمده ی تولیدات استیل منطقه را تامین می کند.
طراح این پروژه ی دو میلیون یورویی، «اولریخ گنث» می گوید: «این ریل هوایی درست مشابه ترن های هوایی سریعی است که مثل یک ببر حرکت می کنند اما بازدید کنندگان می توانند با گام های لاک پشتی و آهسته روی آن قدم بزنند»




 


حذف ارسالي ويرايش ارسالي