کارگروه
بازاریابی و کسب درآمد برای وبمستر ها
بهترین سیستم های بازاریابی و کسب درامد برای وبمستر ها و کاربران اینترنتی در ایران ،معرفی سیستم های کلیکی ، فروشگاههای معتبر و وب های کسب درآمد مطمئن با سود و پورسانت بالا
 

بازاریابی و کسب درآمد در مسبی

جواد حسینی بهلولی
12 سال پیش در تاریخ: پنجشنبه, دي 29, 1390 12:56












درباره ما


روشهای متنوع بازاریابی و کسب درآمد در مسبی:


1. هر گاه یک مشتری با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت مسبی شود و یک محصول خرید نماید درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود.



عضویت در بخش بازاریابی


 



2. هر آگهی دهنده که توسط لینک اختصاصی شما در بخش ایستگاه آگهی ثبت نام کند زیرمجموعه شما خواهد بود بنابراین هر آگهی که ثبت کند  50% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با ثبت یک آگهی، 200,000 ریال به سایت پرداخت کند، 100000 ریال به عنوان پاداش به حساب شما افزوده می شود.



عضویت در بخش ایستگاه آگهی


 


3. به ازای هر فردی که از طرف شما در بخش فهرست سایتهای ایرانی، به روش نقدی یک سایت ثبت کند 50% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او در بخش فهرست سایتهای ایرانی به روش نقدی سایت خود را ثبت کند، اگر 150,000 ریال پرداخت کند، 75000 ریال به عنوان پورسانت (پاداش) به حساب شما افزوده می شود.


4. اگر بازاریابهایی را به سایت معرفی کنید که زیرمجموعه شما شوند و بتوانند فعالیت بازاریابی خوبی داشته باشند هر چقدر که از طریق فروش محصول، درآمد کسب کنند معادل 10 درصد درآمد ایشان، به عنوان پاداش، به درآمد شما افزوده می شود.
مثلا اگر یکی از زیرمجموعه های شما یک محصول را بازاریابی کند و موفق به فروش آن محصول شود اگر آن محصول 10,000 تومان پورسانت داشته باشد 10,000 تومان حق خود آن بازاریاب است و به حساب او افزوده می شود و 1000 تومان هم به عنوان پاداش، به حساب شما افزوده می شود زیرا شما معرف آن بازاریاب هستید.


5. هر فروشنده که توسط لینک اختصاصی شما در بخش فروشندگان ثبت نام کند زیرمجموعه شما خواهد بود بنابراین هر محصولی که ثبت کند  5000 ریال به حساب شما افزوده می شود.


عصویت در بخش فروشندگان


6. حقوق ثابت: با جذب فروشنده هایی معتبر و متعهد می توانید به یک حقوق ثابت دست پیدا کنید. اگر چنین فروشندگانی را به سایت معرفی کنید تا زیرمجموعه شما شوند، هر سفارش آنها که به فروش منتهی شود، معادل 3 درصد پورسانت بازاریاب اصلی سفارش، به عنوان حقوق ثابت، به درآمد شما افزوده می شود.
مثلا اگر یکی از فروشنده هایی که زیرمجموعه شماست، سفارشی را به فروش تبدیل کند، اگر پورسانت بازاریاب اصلی آن سفارش، 10,000 تومان باشد، 10,000 تومان حق بازاریاب اصلی آن سفارش است و به حساب او افزوده می شود و 300 تومان هم به عنوان حقوق ثابت، به حساب شما افزوده می شود زیرا شما معرف فروشنده مربوطه هستید.


 




درخواست واریز به حساب بانکی:


 


شما می توانید در روزهای جمعه و یا شنبه هر هفته با ورود به سیستم، مبلغ قابل برداشت خود را انتخاب و دکمه مربوطه را کلیک نمایید. حداکثر تا انتهای همان هفته، مبلغ انتخاب شده، به حساب بانکی شما واریز می شود. و مشخصات رسید بانکی در پنل شما ثبت می شود. جهت درخواست، لازم است مبلغ قابل برداشت شما حداقل 50,000 ریال باشد. این مبلغ حد نساب لازم برای درخواست برداشت است.



خیلی مهم: اگر بازاریاب نتواند به حد نساب لازم برای برداشت برسد مسبی هیچ تعهدی برای پرداخت درآمد کسب شده وی ندارد. بنابراین مسبی بدهکار چنین بازاریابی نخواهد بود و بازاریاب نمی تواند درآمدهای کمتر از حدنساب لازم را مطالبه کند. تقاضا دارم قبل از آغاز فعالیت خود، به این مهم توجه فرمایید.




پورسانت محصول:


درصدی از قیمت فروش محصول می باشد که به فرد بازاریاب تعلق می گیرد. 




لینک های بازاریابی:


پس از ثبت نام و ورود به سیستم، لیست محصولاتی که می توانید برای آنها بازاریابی کنید در جدولی به شما نشان داده خواهد شد. شما می توانید لینک مربوط به آن محصولات را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید و چنانچه سایت یا وبلاگ ندارید برای دیگران ایمیل کنید و یا در سایتهای پربازدید تبلیغ کنید بدیهی است مشتریانی که توسط لینکهای بازاریابی شما به سایت مسبی وارد شده و محصول یا محصولاتی را خریداری نمایند پورسانت مربوطه به درآمد شما افزوده خواهد شد.


شما می توانید به انتخاب خودتان یک یا چند محصول را بازاریابی کنید (هر تعداد که دوست دارید). شما قادرید در هر زمان محصولات جدیدی را از آن جدول برای بازاریابی انتخاب نمایید. کنار هر محصول قیمت و پورسانت آن نوشته شده است. هر محصول لینکی دارد که به آن لینک بازاریابی همان محصول گفته می شود.
نکته: هر بازاریاب می تواند چندین لینک بازاریابی داشته باشد. اینکه شما برای چه محصولاتی بازاریابی کنید به عهده خود شماست و قدرت انتخاب دارید.


پس از ثبت نام، اطلاعات بیشتری در مورد لینکهای بازاریابی در اختیار شما قرار می دهیم.




اگر صاحب سایت یا وبلاگ هستید فرصت مناسبی برای تبلیغ در اختیار دارید. می توانید با درج لینکهای بازاریابی و کدهای جادویی در سایت یا وبلاگتان با عناوین مناسب، اقدام به بازاریابی و فروش محصولات و در نتیجه کسب درآمد نمایید.

















شرایط و مقررات بخش بازاریابی:


1: لطفا در بخش بازاریابی (کسب درآمد) تنها یک بار اقدام به ثبت نام نمایید.


2: عضویت هر شخص حقیقی یا حقوقی در سایت به معنای مطالعه و قبول کلیه شرایط این توافقنامه می باشد و پس از عضویت نمی تواند به دلایلی از قبیل عدم آشنایی به قوانین از تایید آن سر باز زند.


3: بازاریاب باید از ارائه هر گونه مطلب و عکس غیر اخلاقی و مغایر با شئون نظام جمهوری اسلامی ایران و شرع مقدس اسلام در سایتها جدا پرهیز نماید.


4: بازاریاب نباید برای هیچ سایت غیر اخلاقی و یا فیلتر شده تبلیغ نماید.


5: در هیچکدام از سایتهای بازاریاب نباید آموزش کلاهبرداری و یا هر گونه توهین یا شعاری علیه قومیتها و مذاهب مختلف و نظام جمهوری اسلامی ایران وجود داشته باشد.


6: بازاریاب باید قوانین کپی رایت داخلی و بین المللی و حقوق مولف و مصنف را رعایت نماید.


7: اعضایی که چند ماه پیاپی به سیستم سایت وارد نشوند حذف خواهند شد. بنابراین تقاضا دارم به این مورد توجه کنید تا متضرر نشوید.


8. هر بازاریاب پس از ثبت نام 5 روز فرصت دارد تا با ورود به ایمیل خود و دریافت رمز محرمانه، حساب خود را به صورت کاملا رایگان فعال کند.





لطفا ابتدا توسط فرم زیر در سایت ثبت نام کنید. بلافاصله پس از ثبت نام ایمیلی از طرف سایت برای شما ارسال می شود بنابراین به صندوق ایمیل خود مراجعه کرده و آن ایمیل را مطالعه کنید سپس رمز محرمانه موجود در آن ایمیل را یادداشت کنید. سپس با استفاده از رمز محرمانه، حساب خود کاملا رایگان فعال نمایید.
نکات مهم ثبت نام:


1. در هنگام ثبت نام در وارد کردن آدرس ایمیل، دقت کنید. زیرا رمز محرمانه جهت فعالسازی به آدرس ایمیل شما ارسال می شود. آدرس ایمیل وسیله ارتباط ما با شماست.


2. لطفا پس از ثبت نام حتما ایمیل باکس خود را چک کنید. در صورتیکه در بخش Inbox ایمیلی از طرف ما نیافتید بخش Spam و یا Bulk ایمیل خود را نیز چک کنید.


3. شماره حساب باید به نام خودتان باشد. اگر حساب بانکی ندارید، مشکلی نیست. شما حالا ثبت نام خود را انجام دهید. در آینده می توانید بعد از افتتاح حساب بانکی، شماره حسابتان را در پنلتان وارد نمایید.


4. پس از ثبت نام، تغییر آدرس ایمیل و تغییر نام و نام خانوادگی هرگز امکان پذیر نخواهد بود. پس در صحیح وارد کردن آنها دقت کنید.


 


 


 


 


 



حذف ارسالي ويرايش ارسالي