کارگروه
بازاریابی شیکه ای
چطور بفروشیم اگر تا به حال سابقه ای در کار فروش نداشته اید و یا بصورت حرفه ای این کار را انجام نداده اید، نگران نباشید. چون اغلب فروشندگان موفق بطور حرفه ای آموزش ندیده اند. اما با اندکی دانش، مهارت و پشتکار توانسته اند به یک فروشندۀ موفق تبدیل شوند. اغلب فروشندگانِ موفق می دانند که باید به چه فکر کنند و چطور به آن برسند. آنها معمولا" به اهدافشان و چگونگی دستیابی به آن فکر می کنند . در واقع نقطه شروع برای رسیدن به موفقیت درکارِ فروش، داشتن اهدافِ از پیش تعیین شده است . شما می توانید، با ...
 

چرا پنبه ریز؟

نعمت اله  کارامد

نعمت اله کارامد

در کارگروه: بازاریابی شیکه ای
تعداد ارسالي: 5
12 سال پیش در تاریخ: سه شنبه, دي 27, 1390 9:43

چرا پنبه ریز :

شر
کت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز دارای مجوز بازاریابی شبکه ای از وزارت صنعت،معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران می باشد و با تکیه بر محصولات پر فروش و پلن پورسانت دهی کارآمد مورد تایید حسابرس رسمی و معتمد وزارت بازرگانی، امید دارد که بزرگترین شرکت بازاریابی شبکه در ایران باشد .

شر
کت پنبه ریز  با بیش از ربع قرن سابقه و قدمت در تولید محصولات با کیفیت بالا،هم اکنون محصولات خود را در کلیه فروشگاه ها و داروخانه های کشور عرضه مینماید و از فروش بالایی برخوردار است.

همچنین محصولات این شرکت جایگاه بسیار خوبی نیز در کشورهای منطقه کسب نموده است .

بنابراین مصرف کنندگان با کلیه محصولات این شرکت آشنا بوده و  بازاریابان شبکه ای شرکت، به راحتی میتوانند محصولات شرکت را به دیگران معرفی نموده و از درآمد بالای آن بهره مند گردند .

با توجه به اینکه شرکت پنیه ریز بیش از 27 سال پورسانت کلیه نمایندگان فروش و بازاریابان خود را در سرتاسر ایران و کشورهای منطقه پرداخت نموده است بازاریابان شبکه ای این شرکت نیز میتوانند با خاطری آسوده به فعالیت بپردازند و این باور را داشته باشند که همیشه میتوانند ازپورسانت و پاداش های پلن درآمد زایی شرکت بهره مند باشند .


 


حذف ارسالي ويرايش ارسالي