کارگروه
بازاریابی شیکه ای
چطور بفروشیم اگر تا به حال سابقه ای در کار فروش نداشته اید و یا بصورت حرفه ای این کار را انجام نداده اید، نگران نباشید. چون اغلب فروشندگان موفق بطور حرفه ای آموزش ندیده اند. اما با اندکی دانش، مهارت و پشتکار توانسته اند به یک فروشندۀ موفق تبدیل شوند. اغلب فروشندگانِ موفق می دانند که باید به چه فکر کنند و چطور به آن برسند. آنها معمولا" به اهدافشان و چگونگی دستیابی به آن فکر می کنند . در واقع نقطه شروع برای رسیدن به موفقیت درکارِ فروش، داشتن اهدافِ از پیش تعیین شده است . شما می توانید، با ...
 

بازاریابی شبکه ای چیست؟

صفحه اصلی کارگروهها >> بازاریابی شیکه ای  >> بازاریابی شبکه ای چیست؟
نعمت اله  کارامد

نعمت اله کارامد

در کارگروه: بازاریابی شیکه ای
تعداد ارسالي: 5
12 سال پیش در تاریخ: سه شنبه, دي 27, 1390 9:42

بازاریابی شبکه ای چیست :


بازاریابی شبکه ای روش فروشی است که در آن مشتری شرکت می تواند بازاریاب محصولاتی باشد که خود مصرف می نماید و پس از انعقاد قرارداد بازاریابی شبکه ای با شرکت تولید کننده ،درآمد قابل توجهی کسب کند و در صورتی که مشتریان وی نیز همان روال را طی کرده و محصولات شرکت را به دیگران معرفی نمایند بنابر این از حمایت ، تلاش و پیگیری وی ، شبکه و سازمان فروشی تشکیل می گردد که مشتری می تواند از کل محصولات فروخته شده در این شبکه مشتریان بر اساس پلن درآمد زایی شرکت، پورسانت و پاداش دریافت نماید .


این صنعت اولین بار در سال 1945 بکار گرفته شد و امروزه این تجارت با بیش از 60 سال قدمت توانسته شرکتهای بزرگ و مطرح را در جهان تشویق کند تا از این روش برای فروش محصولاتشان استفاده نمایند .


متاسفانه طی سالهای اخیر بسیاری از افراد و شرکتهای سود جو، با سوء استفاده از این تجارت به صورت غیر قانونی و با قصد سوء استفاده و کلاهبرداری،باعث گردیدند که به نام و وجه اجتماعی این تجارت آسیب وارد شود. اما کشورهای پیشرفته زیادی از جمله کشورعزیزمان ایران، به روش صحیح و تحت نظارت قانونی این تجارت، جامه عمل پوشانده اند .


با توجه تحقیقات گسترده بر روی روش صحیح ، اصولی و قانونی این تجارت , شرکت پنبه ریز به این نتیجه رسید که با استفاده از این روش فروش می توان شرایطی را محیا نمود که کلیه افراد با خرید مستقیم محصولات مورد نیاز خود از وب سایت شرکت و صرف زمانی کوتاه برای معرفی این محصولات به دیگران، بتوانند از پورسانت فروش مستقیم بهره مند گردیده و به درآمدهای قابل توجهی برسند .


یکی از مزایای استفاده از بازاریابی شبکه ای در شرکت خرید اینترنتی پنبه ریز برخورداری هرنماینده فروش از یک دفتر کار اختصاصی اینترنتی و مستقل در وب سایت شرکت پنبه ریز می باشد ،بدین ترتیب شما یکی از اعضای تیم فروش شرکت خواهید بود و می توانید از دیگر مزایای شرکت همچون طرح درآمد زایی پلکانی و پاداشهای ماهیانه قابل توجهی بهره مند شوید.


برای دریافت اطلاعات بیشتر با بنده تماس بگیرید 09183400086


حذف ارسالي ويرايش ارسالي