کارگروه
آینه مالی
با سلام، اگر مایلید در تالیف، ترجمه، تهیه، تنظیم، ویرایش و آماده سازی مطالب مرتبط با امور مالی و اقتصادی با وب سایت آینه مالی همکاری کنید، از شما دعوت می شود تا با مطالعه اجمالی وب سایت آینه مالی مشخصاً زمینه علاقه مندی خود برای نوشتن و آماده سازی مطلب را شرح دهید.
 

ویژگی های شخصیتی و استراتژی سرمایه گذاری

صفحه اصلی کارگروهها >> آینه مالی  >> ویژگی های شخصیتی و استراتژی سرمایه گذاری
ayeneh finance

ayeneh finance

در کارگروه: آینه مالی
تعداد ارسالي: 13
12 سال پیش در تاریخ: سه شنبه, آذر 15, 1390 0:15

برای سرمایه گذاری در بازار سهام حتی تمام اطلاعات اقتصادی دنیا نیز نا کافی می باشد. بهترین خصوصیت یک سرمایه گذار موفق این است که شناخت کاملی نسبت به ویژگی های شخصیتی خویش داشته باشد، چرا که تصمیمات مای و سرمایه گذاری افراد اغلب منبعث از ویژگی های شخصیتی آن ها می باشند. اگر چه این مطلب چیز جدیدی نیست، ولی اغلب افراد از روحیات خود غافل می شوند و در امور مالی تحت تاثیر اخبار اقتصادی تصمیم گیری می کنند. این به نوبه خود باعث می شود که افراد جامعه رفتاری توده ای در مسائل اقتصادی از خود نشان دهند و در مجموع بطور مخربی بر فعل و انفعالات بازار اثر بگذارند.


مشاوران مالی به خوبی به رابطه مستقیم ویژگی ها شخصیتی سرمایه گذاران و موفقیت بسته سرمایه گذاری آن ها واقفند. برای همین در اولین جلسات آشنایی با آن ها به طرز فکر، نحوه صحبت کردن و زبان رفتاری مشتریانشان توجه خاصی می کنند، تا پی ببرند که چه نوع سرمایه گذاری و برنامه مالی با روحیات و ویژگی های شخصیتی آن ها سازگاری بیشتری دارد.


ادامه را در آینه مالی www.ayenehfinance.com بخوانید.


حذف ارسالي ويرايش ارسالي