AEROSPACE engineering

کامران جعفرزاده

کامران جعفرزاده

در کارگروه: مهندسی هوافضا
تعداد ارسالي: 71
12 سال پیش در تاریخ: سه شنبه, آذر 01, 1390 2:49

مهندسی هوا فضا شاخه اصلی مهندسی مرتبط با طراحی ، ساخت و ساز و علم هواپیما و فضاپیما است. از آن است که به دو شاخه عمده و با هم تداخل دارند تقسیم شده است : هوانوردی مهندسی و مهندسی فضانوردی. معاملات سابق با هنر و صنعت است که در داخل باقی می مانند اتمسفر، زمین و دومی با هنر و صنعت است که خارج از آن عمل است.


معاملات مهندسی هوا و فضا با طراحی ، ساخت و ساز ، و استفاده از علم پشت نیروها و خواص فیزیکی هواپیما ، موشک ها ، پرواز ، صنایع ، و فضاپیما. این رشته نیز خود را آیرودینامیکی خصوصیات و رفتارها ، ایرفویل ، سطوح کنترل ، آسانسور ، کشیدن ، و خواص دیگر را پوشش می دهد. مهندسی هوا فضا است که با زمینه های مختلف مهندسی که از آنها در طراحی این صنایع پیچیده اشتباه گرفته شود. به عنوان مثال ، در طراحی هواپیماهای ارتباطات هوایی ، در حالیکه مسلما بخشی از سیستم به عنوان یک کل ، و نه خواهد بود مهندسی برق ، و یا شاید مهندسی کامپیوتر در نظر گرفته شده است. فرود دنده سیستم بر روی یک هواپیما ممکن است به زمینه سقوط مهندسی مکانیک ، و غیره. این است که به طور معمول ترکیبی زیادی از بسیاری از رشته های است که باعث مهندسی هوانوردی است.


در حالی که مهندسی هوانوردی مدت اصلی بود ، گسترده تر " هوا فضا "آن را در استفاده از جایگزین ، به عنوان فن آوری پرواز پیشرفته شامل عامل فضاپیما در فضاست. مهندسی هوا فضا ، به ویژه شاخه مسافرت بکرات دیگر ، به عنوان "علم موشک به محاوره می گویند ".



حذف ارسالي ويرايش ارسالي