کارگروه
کسب در آمد از اینترنت بدون سرمایه گذاری
در این کار گروه چگونگی کسب درآمد از نت به عنوان یک شغل خانگی (شغلی که در اوقات فراغت بدون صدمه زدن به کار اصلی انجام میشود ) توضیح داده میشود. کسانی که تجربه دارند در این امر یاریگر باشند.
 

کسب درآمد از نت به روش تبلیغ در سایت یا وبلاگ ( oxin)

صفحه اصلی کارگروهها >> کسب در آمد از اینترنت بدون سرمایه گذاری  >> کسب درآمد از نت به روش تبلیغ در سایت یا وبلاگ ( oxin)
مهدی مقصودی
13 سال پیش در تاریخ: جمعه, مرداد 21, 1390 6:48

چنانچه دارای سایت، وبلاگ و یا گروه اینترنتی هستید می توانید به دو روش زیر با سیستم تجارت الکترونیک اوکسین ادز همکاری نموده و درآمد ماهیانه بسیار مناسبی کسب نمایید.


1-سیستم همکاری در فروش  : شما می توانید با معرفی محصولات موجود در سیستم همکاری در فروش اوکسین ادز به بازدیدکنندگان وبگاهها و یا گروههای اینترنتی خود ، در سود فروش آنها به میزان بسیار مناسبی بهره مند شوید.برخی ازمزایای سیستم همکاری در فروش اوکسین ادز به شرح زیر می باشد:
1-دارا بودن محصولات بسیار جذاب ،جدید ،متنوع ،معتبر و پربازده با 
پورسانت بسیارعالی (45%)
2-پرداخت 82
 درصد از سفارشات ارسالی(پیش خرید سفارشات شما) و 100 درصد سفارشات توزیع شده
3-تسویه حساب  هر دو هفته یکبار و بزودی هر هفته
4-عدم کسر هزینه ارسال 
سفارشات برگشتی از وبمسترها
5-سیستم زیر مجموعه گیری قدرتمند
6-پشتیبانی توسط ایمیل و تلفن
7-امکانات و مزایای ویژه برای وبمسترهای قدیمی، معتبر و پر فروش
8-حداقل پورسانت جهت تسویه حساب
 هشت هزار تومان

2-سیستم کلیکی
 : می توانید با عضویت در سیستم اوکسین ادز اقدام به نمایش تبلیغات نمایید و به ازای هر کلیک بازدیدکنندگان برروی تبلیغات تا سقف 500 ریال بعنوان پورسانت دریافت نمایید.همچنین با معرفی این سیستم به دیگران و عضویت آنها از طریق شما به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنها می شود مبلغ 50 ریال از طرف سایت به پورسانت شما اضافه خواهد شد. پرداخت کلیه وجوه و پورسانتها در سیستم تبلیغاتی اوکسین ادز توسط شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 تضمین شده می باشد.استقبال بی نظیر از این سیستم، خود نشان دهنده این مهم می باشد.


 


عضویت 


حذف ارسالي ويرايش ارسالي