کدام را انتخاب کنیم؟ NET. یا J2EE

صفحه اصلی کارگروهها >> برنامه نویسان جاوا  >> کدام را انتخاب کنیم؟ NET. یا J2EE
رضا علیمددی

رضا علیمددی

در کارگروه: برنامه نویسان جاوا
تعداد ارسالي: 69
17 سال پیش در تاریخ: شنبه, مرداد 06, 1386 11:44

 به دلیل اهمیت تحولات آتی صنعت نرم‌افزار و اینترنت، طی مقالات و گزارشاتی به مقایسه میان فناوری‌های دات‌نت مایکروسافت و J2EE سان مایکروسیستمز میپردازیم. در این‌جا مصاحبه‌ای در همین زمینه را ملاحظه می‌کنید. این مصاحبه در برگیرنده یک بحث فنی بین این دو فناوری است که توسط مجله معتبر ویژوال استودیو انجام شده است. لازم به یادآوری است که دن گیدا مدیر اجرایی شرکت Infragistie است که در زمینه طراحی و توسعه سیستم‌های نرم‌افزاری مبتنی بر وب فعالیت می‌کند.


متن کامل مقاله


حذف ارسالي ويرايش ارسالي
behrooz hasanzadeh

behrooz hasanzadeh

در کارگروه: برنامه نویسان جاوا
تعداد ارسالي: 1
14 سال پیش در تاریخ: سه شنبه, آذر 24, 1388 7:4

man ke  be  shakhse  asheghe java  hastam   va   tosie  mikonam  java  entekhab  beshe  chon   elmi  ke  java  dare  ba  .net  aslan  ghabele  ghias  nist.


mamnoon az  hame


حذف ارسالي ويرايش ارسالي
موسی تقی نژاد

موسی تقی نژاد

در کارگروه: برنامه نویسان جاوا
تعداد ارسالي: 1
14 سال پیش در تاریخ: چهارشنبه, خرداد 05, 1389 4:35

به نظر من جاوا و کلاً تکنولوژی های شرکت Sun Microsystems خیلی برتر از فناوری های مایکروسافتی هستند. در مورد جاوا وقتی Sun Microsystems می خواست جاوا رو ارائه کنه خودش رو به سیتسم عامل خاصی محدود نکرد و برای همین یک تکنولوژی کاملاً Portable رو ارائه کرد. اکثر سیستم عامل ها اعم از موبایل و دسکتاپ و ... نیز از این فناوری پشتیبانی می کنند. هر چند مایکروسافت با شعار Cross Platform و Platform Independent به میدون اومد ولی میبینیم که نتونسته زیاد در این زمینه موفق بشه. هنوز پای دات نت یه جورایی به ویندوز گره خورده. امکان نداره شما یکک برنامه ی دسکتاپ در ویندوز بنویسید و این برنامه در لینوکس نیز اجرا بشه و ...

حذف ارسالي ويرايش ارسالي نقل قول | 0   |  0