کارگروه
تبادل تجربه ها
دوستان محترم اینجا محلی برای تبادل تجارب کامپیوتری می باشد. هر روز تجربه جدیدی را آموختید در اینجا برای دیگر دوستان قرار دهید تا با اینکارتان هزاران تجربه جدید را بیاموزید. www.raviar.com موفق باشید - خلیل زارع
 

چگونگی ساخت back up از رجیستری

صفحه اصلی کارگروهها >> تبادل تجربه ها  >> چگونگی ساخت back up از رجیستری
معصومه مومن زاده

معصومه مومن زاده

در کارگروه: تبادل تجربه ها
تعداد ارسالي: 17
13 سال پیش در تاریخ: دوشنبه, تير 06, 1390 2:3

با انجام چند کار می‌توان یک Back up از رجیستری ساخت.

برای انجام این کار ابتدا روی Start کلیک کنید و به مسیر زیر بروید: All Programs> Accessories> System Tools و در ادامه روی Back up کلیک کنید و Next را بزنید.

در این مرحله باید گزینه Back up Files and Settings را انتخاب و Next را بزنید. گزینه Let me choose what to Back up را انتخاب کنید و در قاب سمت چپ My Computer را انتخاب کنید. اما علامت را تیک نزنید.

اکنون در قاب سمت راست برای System State یک علامت تیک بگذارید و Next را بزنید، سپس روی Browse کلیک کنید و محلی را که باید Back up خود را در آن ذخیره کنید، انتخاب کنید.

اکنون برای آن نام Registry Back up را در قسمت Type a name for this Back up تایپ کنید. برروی Next سپس روی Finish کلیک کنید، اکنون باید پنجره Back up را ببینید.

زمانیکه عمل Back up گرفتن کامل شد باید برروی Close کلیک کنید؛ برای برگرداندن Back up می‌توانید به جای گزینه Back up Files and Settings از گزینه Restore Files and Settings استفاده کنید.


حذف ارسالي ويرايش ارسالي