کاهش نیاز ویستا به سرویس پک

صفحه اصلی کارگروهها >> Microsft Windows Vista  >> کاهش نیاز ویستا به سرویس پک
رضا علیمددی

رضا علیمددی

در کارگروه: Microsft Windows Vista
تعداد ارسالي: 69
17 سال پیش در تاریخ: یکشنبه, فروردين 19, 1386 4:55

مایکل سیورت (Michael Sievert) معاون بازاریابی ویندوز در شرکت مایکروسافت، خبر داد مایکروسافت نمی‌خواهد سرویس پک عمده‌ای برای ویندوز ویستا عرضه کند. وی دلیل این موضوع را کیفیت بالای ویستا دانست.


 


 سیورت یکی دیگر از دلیل‌های این تصمیم را وجود ابزارهای تازه‌ای همچون Windows Update دانست که به مایکروسافت اجازه می‌دهد در هر مرحله‌ای که لازم بداند، سیستم عامل تازه خود را بهبود ببخشد.


به گفته سیورت « مایکروسافت به ارئه سرویس پک برای ویستا همچون ویندوز xp ادامه خواهد داد، اما در حالی که کاربران ویستا می‌توانند بی‌درنگ با Windows Update سیستم عامل خود را به‌روزرسانی کنند، اهمیت سرویس پک به گونه دیگری خواهد بود. »


 


سیورت می‌گوید: مایکروسافت یک سرویس پک بزرگ همچون سرویس پک 1 که در سال 2002 برای ویندوز xp عرضه شده بود، ارائه نخواهد کرد. سرویس پک 1 برای ویندوز xp حجمی با 30 مگابایت داشت و افزون بر رفع حفره‌های امنیتی مهم در ویندوز، کارکرد کلی سیستم عامل را نیز بهبود می‌بخشید.


 


از سوی دیگر، سیورت گفته است فرایندها و ابزارهای تازه توسعه که برای تولید ویندوز ویستا به کار گرفته شده‌‌اند، نیاز مایکروسافت را به ارائه یک سرویس پک عمده برای این سیستم عامل کاهش داده‌اند.


 


وی گفت، مایکروسافت هیچ زمان ویژه‌ای را برای ارائه سرویس پک ویندوز ویستا مشخص نکرده است.


حذف ارسالي ويرايش ارسالي