کارگروه
موفقیت
سلام،این کارگروه در جهت گسترش مثبت اندیشی راه اندازی شده است و امیدوارم در این مورد اطلاعات خوبی در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد. در ضمن امیدوارم تا با همکاری شما عزیزان روز به روز با گام هایی استوار تر در راه رسیدن به موفقیت گام برداریم.
 

رسالت ما در این جهان چیست؟

صفحه اصلی کارگروهها >> موفقیت  >> رسالت ما در این جهان چیست؟
مهدی مقصودی

مهدی مقصودی

در کارگروه: موفقیت
تعداد ارسالي: 374
13 سال پیش در تاریخ: شنبه, اسفند 21, 1389 13:23



چند مدت پیش یه سوالی در مجله ی موفقیت مطرح شد و اون این بود که"به نظر شما رسالت ما چیست؟"حالا من می خوام تو این قسمت نظر و اعتقادم رو در مورد این موضوع بیان کنم و امیدوارم که مورد استفاده ی شما دوستان موفقم قرار بگیرد.

                  

به نظر من "مهمترین رسالت ما انسانها این است که، بدانیم رسالتمان چیست؟"

من هر وقت این جمله را در اختیار دیگران قرار می دهم و از آنها سوال میکنم که به نظر شما طبق گفته ی این جمله،مهمترین رسالت ما چیست؟اکثر آنها می گویند که "دانستن اینکه رسالتمان چیست"،منظور اصلی این جمله است.


حالا به نظر شما منظور اصلی این جمله چیست؟به نظر شما مهمترین رسالت ما انسانها در این دنیا چیست؟


من که به شخصه اعتقاد دارم،مهمترین رسالت ما این است که "بدانیم و آگاهی کسب کنیم" که رسالتمان چیست،بدانیم و آگاهی کسب کنیم که از کجا آمده ایم،بدانیم و آگاهی کسب کنیم که در کجا قرار داریم،بدانیم و آگاهی کسب که به کجا رهسپار خواهیم شد،بدانیم و آگاهی کسب کنیم که هدف از خلقت چیست،بدانیم و آگاهی کسب کنیم که هدف از خلقت ما  و این جهان چیست،بدانیم و آگاهی کسب کنیم که چرا در بین این همه خالق ما شده ایم "اشرف مخلوقات" و خیلی از "بدانیم و آگاهی کسب کنیم"های دیگر.


پس طبق این گفته ها:"مهمترین رسالت ما این است که "بدانیم و آگاهی کسب کنیم".حال در هر زمینه و موردی که می خواهد باشد.و دانستن و آگاه شدن امکانپذیر نیست مگر با "مطالعه".پس جمله ی خودم را کامل میکنم:


مهمترین رسالت ما انسانها "کسب علم و آگاهی بوسیله ی مطالعه" است.مهمترین رسالت ما انسانها"نادان نبودن و عالم و آگاه بودن"است.


و شاید به همین دلیل باشد که پیامبر اعظم می فرمایند:"علم را کسب کنید ،حتی اگر در چین باشد".


پس "رسالت ما این است که بدانیم و آگاه  باشیم، که ....."


حذف ارسالي ويرايش ارسالي
پونه عطری

پونه عطری

در کارگروه: موفقیت
تعداد ارسالي: 2
13 سال پیش در تاریخ: پنجشنبه, اسفند 26, 1389 4:20

به نظر من مهمترین رسالت ما این است که کوله بار عمرمان را پر از نیکی کنیم.و خدا می داند این نیکی- چه دریای ژرف و عمیقی است ... ساحلش را که دیده؟!


حذف ارسالي ويرايش ارسالي
neda hosseini

neda hosseini

در کارگروه: موفقیت
تعداد ارسالي: 1
13 سال پیش در تاریخ: شنبه, مرداد 29, 1390 4:54

سلام


با این نظر موافقم که وظیفه اصلی انسان خوب زندگی کردن است که بواسطه آگاهی و علم بدست می آید ولی رسالت انسان روجریان زندگی خودش به انسان نشان می دهد.


حذف ارسالي ويرايش ارسالي