چگونه می توان تیم فروش خود را در تعطیلات مثمر ثمر نگه داشت؟
در زمان تعطیلات بسیاری از فروشندگان تمایل دارند پای خود را از پدال گاز بردارند. در حالی که این زمان از سال شلوغ ، پرهزینه و دارای هرج و مرج است ، با یک برنامه ریزی دقیق می توانید به اهداف فروش خود در تعطیلات برسید و فراتر از آن ادامه دهید.
در اینجا چند نکته در مورد نحوه بهره وری از تیم فروش خود در زمان تعطیلات آورده شده است:
به یاداشته باشید ، نباید فکر کنید که ؛ شخص مورد نظر شما چه کاری انجام می دهد و یا تصور نکنید که شاید خریداران بیش از حد مشغول هستند یا خارج از دفتر کار هستند و در حال حاضر نمی توانند با خرید کنار بیایند. ممکن است کاملاً برعکس باشد و در زمان تعطیلات شخص مورد نظر شما بیش از حد معمول آماده خرید باشد!
پایان سال راهی برای ایجاد فوریت در خریداران است ، زیرا آنها نیازهای سه ماهه چهارم و بودجه پایان سال خود را ارزیابی می کنند و برنامه ریزی برای شروع سال جدید را آغاز می کنند. تغییر ، فرصت های جدیدی را برای همه ما به ارمغان می آورد. با مشتریان قدیمی تماس بگیرید و ببینید که آنها چگونه کار می کنند ، به چه فکر می کنند. پای خود را دوباره روی گاز قرار دهید ، میبایست بسیار پرفشار و قوی کار را دنبال کنید .
با مشتریان قبلی تماس بگیرید و آنها را پیگیری کنید
اگر در تلاش برای فروش به مشتریان جدید هستید ، همیشه می توانید تلاش خود را بر روی مشتریان فعلی خود هم متمرکز کنید. این امر به ویژه در صورت فروش کالای به روز شده و جدید بسیار مهم است. اکنون زمان مناسبی است تا بتوانید با مشتریان قدیمی خود تماس بگیرید و فقط به آنها بگویید که به فکر آنها هستید و برای شما مهم هستند . به احتمال زیاد ، آنها وضعیت سه ماهه چهارم خود را نیز ارزیابی می کنند و شما می توانید اکنون برای تمدید قرارداد یا به روزرسانی لیست محصولات در بالای لیست خرید آنها باشید ، اینها همه به دلیل یک تماس تلفنی ساده اتفاق می افتد.
به دنبال یک روش خلاقانه و هدایای جدید باشید
بسیاری از مشتریان جدید فقط نیاز به یک مکالمه تلفنی دارند ، اگر در زمان شروع تعطیلات به سر می برید لازم نیست از تماس تجاری پرهیز کنید - بنابراین وقت آن است که خلاق شوید!
یک روز وقت بگذارید و سایت های خبری را مرور کنید و شرکت هایی را در صنعت یا بازار هدف خود پیدا کنید بهتر است از آن دست باشند که اخیراً سرمایه زیادی جذب کرده یا تعداد زیادی کارمند جدید استخدام کرده اند. این شرکتهای در حال رشد ممکن است به خدمات شما نیاز داشته باشند. همچنین ، سایر وب سایت ها و انجمن های اجتماعی را جستجو کنید. فقط به این دلیل که هیچ کس تلفن را بر نمی دارد ، به این معنی نیست که نمی توانید مشتری جدیدی کسب کنید. قبل از شروع برای ارتباط موثر ، استفاده از هدایای تبلیغاتی میتواند شما برای همیشه در ذهن مخاطب ماندگار کند . براستی نیاز به هزینه زیاد نیست یک هدیه کوچک میتواند مسبب شروع یک ارتباط باشد و امکان برقراری جلسه را مهیا کند .
جلسات فروش را برای بعد از تعطیلات تنظیم کنید
اگر انگیزه خود را حفظ کرده ، از فرضیات اجتناب کرده و خلاق بوده باشید ، احتمالاً مسیرهای جدیدی را به دست می آورید و به این معنی که وقت آن است که مشتریان را از طریق تلفن یا دعوت به جلسات برای خرید مشتاق نمایید . از آنجا که تعطیلات معمولاً با مشاغل و رویدادهای شخصی همراه است ، ممکن است در یافتن زمان مناسب برای ملاقات مشکل داشته باشید. جای نگرانی نیست فقط مطمئن شوید که برنامه ریزی کرده اید که در یک زمان معقول پس از تعطیلات با یکدیگر دیدار کنید. دقیقاً بفهمید چه زمانی مشتریان شما به دفتر برمی گردند و جلسات خود را زمان بندی کنید.
به عنوان یک فروشنده ، درگیر شدن در فروش و پایبندی به آنچه همیشه برای شما مفید بوده ، بسیار آسان است. این زمان از سال به ما یادآوری می کند که تغییر اجتناب ناپذیر است. از این مطالب برای ارزیابی و تجدید رویکرد خود استفاده کنید - ممکن است در بهترین سال خود باشید.