ماژول ارسال پست به کانال تلگرام ویژه وردپرس

صفحه اصلی کارگروهها >> دوستداران برنامه نویسی به ویژه php  >> ماژول ارسال پست به کانال تلگرام ویژه وردپرس
معین رضایی
6 سال پیش در تاریخ: سه شنبه, خرداد 01, 1397 14:54

 



سلام. من از شما که در زمینه ای برنامه نویسی php فعالیت میکنید میخواستم در زمینه ای سوال کنم تا بنده رو راهنمایی کنید. من با استفاده از وردپرس یک وب سایت حقوقی برای خودم راه اندازی کردم و بعد یک پلاگینی رو نصب کردم که زمانی که پستی رو در سایتم قرار میدادم این پلاگین باعث میشد که اون پست به کانال تلگرام سایت من هم ارسال بشه و از این جهت خیلی عالی بود چون که به کار من سرعت داده بود و با توجه به اینکه من یک وکیل مواد مخدر در مشهد هستم از این طریق میتونستم با سرعت بیشتری به کاربران مشاوره حقوقی ارائه کنم. اما متاسفانه با فیلتر شدن تلگرام دیگه این پلاگین کاربردی نداره و من الان مدتیه که کانال سایتم با کلی ممبر دیگه بالا نمیاد و تمام زحمات من تلف شد. بعد از فیلتر شدن تلگرام من در گوگل زدن برنامه مشابه تلگرام چیست و تونستم از بین برنامه هایی که وب سایت ها معرفی میکنن یک برنامه خوب به اسم گوگل الو پیدا کنم. حالا میخواستم بپرسم که ایا امکانش هست برای من برنامه ای بنویسید تا اگر پستی در سایتم منتشر کردم به صورت خودکار این پست رو ارسال کن به کانال من در گوگل الو؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.



 


حذف ارسالي ويرايش ارسالي
مسعود رحیمی
5 سال پیش در تاریخ: سه شنبه, اسفند 28, 1397 0:5

این ماژول ها در این زمینه زیادن، مثلا من در زمینه لوله بازکنی و کار با شبکه های اجتماعی که زیاد فعالیت دارم میتونم به دوستان که در این زمینه مشکل دارند کمک کنم


حذف ارسالي ويرايش ارسالي
معین رضایی
3 سال پیش در تاریخ: دوشنبه, آبان 12, 1399 19:27

درود بر شما جناب رحیمی.


بنده به شما استفاده از ماژول کانال خودکار رو پیشنهاد میکنم. فوق العاده است. من برای مشکلم استفاده کردم و نتیجه گرفتم. به شما هم توصیه میکنم استفاده کنید. برای دو تا کانال که یکیشون برای یک وکیل اتباع خارجی در مشهد بود و دیگری برای یک وکیل ملکی در تهران هست استفاده کردم بسیار خوب جواب گرفتم. هم امنیتش بالاست و هم سرعتش زیاده.





حذف ارسالي ويرايش ارسالي نقل قول | 0   |  0
معین رضایی
3 سال پیش در تاریخ: سه شنبه, آبان 20, 1399 13:7

جرم هروئین سال ۹۹من پیشنهاد می کنم اصلا از این ماژول ها استفاده نکنید. دو دلیل هم برای این پیشنهادم دارم.


یکی اینکه این ماژول ها به شدت سرعت سایت رو کاهش میدن.


ثانیا اینکه در شرایط امروز دنیای کسب و کارهای اینترنتی درستش این هست که شما بیایید و برای وب سایت و شبکه های اجتماعی تون به صورت مجزا تولید محتوا کنید. 


محتوای کاربرپسند و حرفه ای همراه با گرافیک مناسب حق هر کاربری است. بنده برای وب سایت وکیل خلع ید در مشهد اینکارو انجام دادم و نتیجه خوبی هم حاصل شد. ایشون محتوای سایتشون رو به صورت خودکار با استفاده از یکی از همین ماژول های وردپرس ارسال می کردن به کانال تلگرامشون. اما من اینکارو قطع کردم و فردی برای تولید محتوا در تلگرام به کار گرفتم. اینطوری نتیجه واقعا بهتر شد. چرا که محتوای سایت ها با محتوا شبکه های اجتماعی به لحاظ طول محتوا کاملا متفاوت هست.


کاربری که وارد سایت میشه معمولا انتظار محتوای جامع تر و کامل تری رو داره. در حالی که کاربری که در شبکه های اجتماعی هست نیازمند محتوا چکیده و خلاصه شده است.


وکیل طلاق توافقی در تهران - کلاهبرداری مشارکت در ساخت - وکیل طلاق در تهران - حضانت فرزند دختر بعد از طلاق - وکیل مشارکت در ساخت - جرم هروئین سال ۹۹ - گرفتن اقامت ایران برای افغانی




حذف ارسالي ويرايش ارسالي