تولید محتوای مشتری محور

صفحه اصلی کارگروهها >> برنامه نویسی تحت Microsoft .Net  >> تولید محتوای مشتری محور
علی بالوی پور

علی بالوی پور

در کارگروه: برنامه نویسی تحت Microsoft .Net
تعداد ارسالي: 16
1 سال پیش در تاریخ: یکشنبه, مهر 16, 1396 10:27

برای شنیدن یه حقیقت تلخ آماده اید؟
مردم (حتی مشتریهای شما) اهمیتی به شرکت شما نمیدن. بلکه به چیزی اهمیت میدن که همین الآن تو زندگی به دردشون بخوره. 
شما هم باید به طور مرتب روی سایتتون مطالب و محتوای جدید بذارید، مطالبی که تو زندگی روزمره مردم مفید باشه و یه کمکی بکنه. این نوع محتوا 3 چیز مهم به سایت شما میدن:



  • اعتبار


گفتن نکات و نصیحت های به درد بخور، باعث میشه تو حوزه کاریتون بالا برید. وقتی کسی یه مشکلی داره و یه راه حل به درد بخور روی سایت شما یا شبکه اجتماعیتون پیدا می کنه، به احتمال زیاد دفعه بعدم اول میاد تو سایت شما. 
این نصایح و نکات باید رایگان باشن. شما هم در ازاش سهم خودتونو میگیرید. هر کس چیزی به دیگران ببخشه یه روزی یه جایی بهش برمیگرده. خواننده هایی که نوشته های شما حلال مشکلاتشون بوده، یه روزی میشه که چیزی بیشتر از نصیحت لازم داشته باشن. اونوقته که یاد سایت شما میفتن و تبدیل میشن به یکی از مشتری های وفادار شرکتتون.



  • حقیقت


تا سال 1400 80% از ارتباطی رو که مشتری ها با شرکتها دارن، بدون دیدن حتی یه انسان انجام میدن. 
وقتی برای نوشتن محتوای سایتتون، اول از همه مشتری رو در نظر داشته باشید و برای مشتری بنویسید، وقتی مشتری ها از سایتتون میرن، بازهم به یادش میمونن. دیگه اون روزها گذشت که سعی می کردن فقط با یه نکته کوتاه، همه چیزو پوشش بدن. اگه مستقیما از نیازها، اهداف و درگیریهای مشتری حرف بزنید، مشتری ها هم بیشتر بهتون اعتماد می کنن. 
مثلا رو سایتتون از اصطلاحات تخصصی استفاده نکنید، یا حداقل ترجمشون کنید تا مشتری ها متوجه منظورتون بشن. اینطوری دفعه بعدی که مشتری دوباره به سایتتون برمیگرده، آمادست که از محصولات یا خدماتتون استفاده کنه.



  • تجارت بیشتر


بیشتر رفتارها و تصمیمات آدم، مثل تصمیماتی که برای خریدن یه کالا میگیره، بر اساس احساس و فطرتش انجام میشن. شما هم میتونید از این نکات فطری بهره ببرید و از طریق محتوای سایتتون با احساسات مشتری ارتباط برقرار کنید. محتوای سایتتون باعث میشه مشتری بگه "این شرکت منو به سمت خودش میخونه".
مشتری های دنیای امروز میتونن از کیلومترها دورتر، متوجه بشن فروشنده باهاشون روراست نیست. به جای اینکه موقع تولید محتوا، کالا رو محور قرار بدید، مشتری رو به مرکز توجهتون بیارید. به مشتری فکر کنید، برای مشتری بنویسید، به خواسته مشتری فکر کنید و کلا ذهنتون فقط متوجه مشتری باشه. اینطوری مشتری هم جذب محتوا میشه و وارد چرخه خرید سایتتون میشه. 
نکته آخر: معرفی بشید https://goo.gl/uuVFSr





حذف ارسالي ويرايش ارسالي