نکاتی برای طراحی وب سایت ورزشی

صفحه اصلی کارگروهها >> سایت و کارگروه کالا و خدمات دارکوب  >> نکاتی برای طراحی وب سایت ورزشی
علی بالوی پور
4 ماه پیش در تاریخ: یکشنبه, خرداد 28, 1396 10:45

سایتهای ورزشی ویژگی ها و فرمتهای خیلی متنوعی دارن. بعضی هاشون آخرین اخبار و اتفاقات ورزشی رو مخابره میکنن، بعضی ها جدول مسابقات تیم ها رو نمایش میدن، بعضی آمار تیم ها و اشخاص رو درمیارن، سایتهایی هم هستن که لباسهای ورزشی و یادبود میفروشن.
برای شروع کار باید اول ببینید چه کسایی قراره مخاطب سایت شما قرار بگیرن. اگه این افراد از طرفداران فوتبال یا لیگ باشن کارتون نسبت به وقتی که گلف بازها رو مخاطب قرار بدید خیلی متفاوت خواهد بود. ضمنا جنسیت و نقش بازیها هم مهمند.


 



  • حقایق موجود


1- معمولا آقایون رو نت اطلاعات ورزشی رو دنبال میکنند – با نسبت 2 به 1 از خانمها بیشترند. این نسبت میتونه برای ورزشهای مختلف متفاوت باشه.
2- بر اساس اطلاعات بعضی از استودیوها، کاربرهای آقا حداقل 68 دقیقه در ماه صرف مشاهده آنلاین اطلاعات ورزشی میکنن و بیشتر این کاربرها رو افراد 25 تا 34 ساله تشکیل میدن.
مسابقات اتومبیل رانی، گلف و فوتبال بیشتر از ورزشهای دیگه طرفدار خانوم دارن. خانومها 37% از طرفدارهای مسابقات اتومیلی رانی و حدود 30% دو ورزش دیگه رو تشکیل میدن (البته این آمار مربوط به امریکا هستن و آماری از ایران در دست نیست).
اگه میخواهید سایت ورزشی طراحی کنید باید این آمار رو بدونید، ضمن اینکه این گرایشها متغیرند.
وقتی بازی های حرفه ای فوتبال شروع میشن، درصد کاربران خانوم افزایش پیدا میکنه و بنابراین میتونید متوجه بشید که تو این زمانها شاید بهتر باشه لباسهای ورزشی زنانه بیشتر روی سایتتون بفروشید.
شبکه های اجتماعی هم این وسط نقششون داره روز به روز پررنگ تر میشه و مردم نظرات بیشتری در مورد رشته های ورزشی با هم در میون میذارن. کاربران شبکه های اجتماعی معمولا با همفکرهای خودشون ارتباط میگیرن. شما هم میتونید روی فیسبوک یا توئیترتون به سایتتون لینک بدید و به این جامعه طرفداران دسترسی پیدا کنید.


سورس:طراحی سایت دارکوب sitedar.com


نکاتی برای طراحی وب سایت ورزشی


 


حذف ارسالي ويرايش ارسالي