کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

تل آویو چند ساعت پیش از حمله به سوریه از واشنگتن هشدار دریافت خواهد کرد

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> تل آویو چند ساعت پیش از حمله به سوریه از واشنگتن هشدار دریافت خواهد کرد
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: دوشنبه, شهريور 18, 1392 11:23



یک مقام بلندپایه صهیونیست فاش کرد تل آویو چند ساعت پیش از حمله به سوریه از واشنگتن هشدار دریافت خواهد کرد.




به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از کانال ده رژیم صهیونیستی، روز گذشته کابینه امنیتی رژیم اسرائیل هم به ریاست بنیامین نتانیاهو تشکیل جلسه داد تا اوضاع سوریه را بررسی کند. 



روزنامه یدیعوت آحارونوت، روز یکشنبه، در پایگاه اینترنتی خود به نقل از مسئولان ارشد تل آویو و منابع نزدیک به نتانیاهو نوشت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر تماس‌های متعددی را با اعضای کنگره و مسئولان دولت آمریکا و نیز اعضای ایپک که لابی اسرائیلی‌ها در آمریکا محسوب می‌شود، برقرار کرده و آنها را در جریان اهمیت اقدام نظامی علیه دولت بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه قرار داده است.



در حالی که محافل سیاسی اسرائیل تاکنون در خصوص اقدام احتمالی نظامی آمریکا به سوریه موضع سکوت اختیار کرده بودند، اما اخیرا بنیامین نتانیاهو، "موشه یعلون" وزیر جنگ و "شیمون پرز" رئیس رژیم صهیونیستی تهدیدهای خود علیه سوریه را تکرار کرده و نسبت به پیامدهای حمله سوریه به سرزمین های اشغالی در صورت بروز جنگ در این کشور عربی، هشدار داده اند.



حذف ارسالي ويرايش ارسالي