کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

روزنامه "ساندی پیپل" مدعی شد؛ جنگنده های انگلیس دو جنگنده سوریه را رهگیری کردند

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> روزنامه "ساندی پیپل" مدعی شد؛ جنگنده های انگلیس دو جنگنده سوریه را رهگیری کردند
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: یکشنبه, شهريور 17, 1392 17:37


روزنامه ساندی پیپل روز یکشنبه در ادعایی از رهگیری دو جنگنده سوریه در نزدیکی قبرس از سوی جنگنده های انگلیسی خبر داد.


به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛روزنامه "ساندی پیپل" روز یکشنبه در مطلبی مدعی شد:جنگنده های "تایفون" وابسته به نیروی هوایی انگلیس دو جنگنده سوریه را در نزدیکی پایگاه این کشور در قبرس رهگیری کردند.



این روزنامه در ادامه نوشت:این رویارویی پس از این رخ داد که فرماندهان نیروی هوایی سوریه دو جنگنده "سوخو-24" ساخت روسیه را برای شناسایی سامانه پدافندی انگلیس در قبرس اعزام کردند و تلاش های مکرر برج مراقبت پایگاه هوایی انگلیس برای برقراری ارتباط را رد کردند.



"ساندی پیپل" در ادامه افزود:جنگنده های "تایفون" انگلیسی پیش از ورود دو جنگنده سوریه به منطقه پرواز ممنوع که این کشور تا نزدیک به 22 کیلومتری پایگاه خود ایجاد کرده برای برقراری ارتباط با جنگنده های سوریه به پرواز درآمدند.



این روزنامه در بخش دیگری از مطلب خود نوشت:دو جنگنده خمپاره انداز سوریه پس از رهگیری از سوی جنگده های "تایفون" انگلیس به کشور خود بازگشته ودر صورت ورود به منطقه پرواز ممنوع براساس گفته مقامات نظامی انگیسی سرنگون می‌شدند.



حذف ارسالي ويرايش ارسالي