کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

انفجاری مهیب در مرز ترکیه و سوریه/ آماده باش چندین فروند جنگنده اف-16 ترکیه

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> انفجاری مهیب در مرز ترکیه و سوریه/ آماده باش چندین فروند جنگنده اف-16 ترکیه
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: یکشنبه, شهريور 17, 1392 17:34



رسانه‌های محلی ترکیه روز یکشنبه اعلام کردند در پی وقوع انفجاری مهیب در منطقه، ترکیه چندین فروند هواپیمای جنگنده اف-16 را به مرز سوریه فرستاد.




به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شین‌هوا، خبرگزاری خصوصی ایهلاس گزارش داد چندین جت جنگنده ترکیه از پایگاه هوایی دیاربکر در جنوب شرقی این کشور به هوا برخاستند و برای ماموریت شناسایی، عازم منطقه مرزی شدند.



این هواپیماها پس از آن به پرواز درآمدند که یک گلوله خمپاره نزدیک شهر ریحانلی در استان هاتای در جنوب ترکیه در مرز سوریه منفجر شد و یک خودروی بمب‌گذاری شده نیز در طرف سوری مرز منفجر شد.



روزنامه" تودی زمان" ترکیه نیز گزارش داد این جت‌ها مجهز به تسلیحات بودند و به آنها دستور داده شده بود در صورتی که هر گونه اقدام تجاوزکارانه‌ای روی دهد، واکنش نشان دهند.



در حالی که آمریکا و متحدان این کشور در حال بررسی اقدام نظامی قریب الوقوع علیه سوریه هستند، ارتش ترکیه هفته گذشته حضور نظامی خود را نزدیک مرز سوریه تقویت کرد.



هفته گذشته، رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه اعلام کرد ممکن است این کشور در ائتلافی بین المللی برای مداخله نظامی در سوریه، نقش ایفا کند.



حذف ارسالي ويرايش ارسالي