کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

یک کارشناس سیاست خارجی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد نمایش قدرت موشکی حزب الله در پاسخ به حمله آمریکا

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> یک کارشناس سیاست خارجی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد نمایش قدرت موشکی حزب الله در پاسخ به حمله آمریکا
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: جمعه, شهريور 15, 1392 11:48


یک کارشناس سیاست خارجی گفت:حزب‌الله در جواب حمله احتمالی آمریکا به سوریه با پهبادهای خود که قدرت شناسایی بالایی در اطراف رژیم صهیونیستی دارد، اطلاعات لازم را در اختیار ارتش سوریه قرار داده و در همان ساعت‌های اولیه قدرت موشکی اسکاد خود را به نمایش بگذارد.


"حسین کنعانی مقدم" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به قدرت حزب الله اظهار داشت: مقاومت حزب الله در جنگ 33 روزه لبنان به آمریکا و کشور‌های غربی اثبات کرد که توانایی شکست ارتش رژیم صهیونیستی را دارد.


وی ادامه داد: قدرت موشکی حزب‌الله از قدرت‌های منحصر به فردی است که گنبد آهنین رژیم صهیونیستی تاب و توان مقابله با آن را ندارد.

کنعانی مقدم با اشاره به حمله احتمالی آمریکا به سوریه تصریح کرد: حزب‌الله در جواب اقدامات احتمالی رژیم صهیونیستی و یا آمریکا به سوریه با پهپادهای خود که قدرت شناسایی بالایی در دارد، اطلاعات لازم را در اختیار ارتش سوریه قرار داده و در همان ساعت‌های اولیه قدرت موشکی اسکاد خود را به نمایش بگذارد.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون مردم سوریه خود به یک "حزب الله" با تشکیلات مردمی تبدیل شده‌اند.



حذف ارسالي ويرايش ارسالي