کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

عربستان و قطر پشت پرده تلاش های آمریکا برای حمله به سوریه

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> عربستان و قطر پشت پرده تلاش های آمریکا برای حمله به سوریه
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: سه شنبه, شهريور 12, 1392 12:37



عربستان سعودی و قطر آمریکا را برای حمله به سوریه تشویق می کنند.




به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، عربستان سعودی و قطر که حامی گروههای مسلح تروریست در سوریه بودند، اکنون برای تشویق حمله غربیها به این کشور تلاش می کنند. 

پایگاه اینترنتی "اینفو وارز" آمریکا تاکید کرد عربستان بیشترین سود را از حمله آمریکا به سوریه می برد، اما این حمله به نفع واشنگتن و نیز به نفع مردم سوریه نخواهد بود. عربستان تاکنون میلیاردها دلار برای تشدید بحران در سوریه هزینه کرده است. 

این پایگاه افزود: حمله آمریکا به سوریه همچنین به نفع قطر خواهد بود. این کشور قصد دارد خط لوله گاز از طریق خاک سوریه به اروپا احداث کند. 

اینفو وارز همچنین هشدار داد واکنش سوریه به دخالت نظامی آمریکا شامل حمله به کشتی های آمریکایی و نیز اسرائیل خواهد بود. در این صورت جنگ فراگیری در منطقه رخ خواهد داد که واشنگتن در شرایط کنونی به هیچ وجه خواهان آن نیست. 

پایگاه آمریکایی نوشت: گروه های مسلح در منطقه الغوطه در ریف دمشق اذعان کردند سلاح های شیمیایی را که بندر بن سلطان رئیس سازمان اطلاعات عربستان ارسال کرده بود، دریافت کردند. این سلاح در اختیار جبهه النصره در سوریه قرار گرفت. بندر بن سلطان همچنین اذعان کرد سعودی یک گروه تروریستی را اداره می کند که خطری برای بازیهای المپیک در روسیه است. بندر بن سلطان در دیدار اخیر خود با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پیشنهاد کرده بود مسکو حمایت از دمشق را در برابر تضمین امنیت بازیهای المپیک زمستانی در روسیه، متوقف کند. 



حذف ارسالي ويرايش ارسالي