کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

مقامات عربی ادعا می کنند آمریکا ابتدا پدافند هوایی سوریه را هدف قرار می دهد

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> مقامات عربی ادعا می کنند آمریکا ابتدا پدافند هوایی سوریه را هدف قرار می دهد
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: یکشنبه, شهريور 10, 1392 11:54



وزرای خارجه کشورهای عربی قصد دارند در نشست امروز اتحادیه عرب که در قاهره برگزار خواهد شد، به آمریکا موافقت خود برای اقدام نظامی برضد نظام سوریه را نشان دهند.




به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از القبس ، مقامات و مسئولان عربی مطلع از برنامه حمله نظامی آمریکا به سوریه از قصد ارتش آمریکا برای نابود کردن قدرت دفاعی ارتش سوریه با هدف پیش روی مخالفان مسلح سوری خبر دادند.مقامات عربی درباره هدف از حمله ارتش امریکا به خاک سوریه اعلام کردند: آمریکا از این اقدام نظامی محدود خود در سوریه می کوشد، ابتدا پدافند هوایی سوریه را نابود کند و پس از آن اجازه خواهد داد تا نیروهای مسلح مخالف نظام موسوم به ارتش آزاد سوریه پیشروی خود را به سمت ارتش سوریه آغاز کنند.

این منابع آگاه عربی در این باره اعلام کردند: نیروهای موسوم به ارتش آزاد سوریه که اکثر آنها از سوی نیروهای تفنگدار دریایی ارتش آمریکا " مارینز " آموزش های لازم نظامی را دیده اند، در آینده تحولات سوریه نقش اساسی را برعهده بگیرند.

این منابع اماکن و اهدافی که قرار است مورد هدف موشک های آمریکایی در حمله به سوریه قرار گیرند را به قرار ذیل دانستند:

مراکز موشکی وابسته به نظام سوریه .

مراکز پدافند هوایی سوریه.

مخازن سلاح و انبار مهمات نظام سوریه.

فرودگاه های نظامی و جنگنده های نظامی ارتش سوریه در نقاط مختلف خاک سوریه .



حذف ارسالي ويرايش ارسالي