کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

منابع نزدیک به بشار اسد؛ موشک های سوریه بیش از 50 کیلومتر با مواضع حساس اسرائیل فاصله ندارند

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> منابع نزدیک به بشار اسد؛ موشک های سوریه بیش از 50 کیلومتر با مواضع حساس اسرائیل فاصله ندارند
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: چهارشنبه, شهريور 06, 1392 18:7


منابع نزدیک به بشار اسد رئیس جمهور سوریه از نزدیکی موشک‌های این کشور به مواضع اسرائیل خبر دادند.


به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛منابع نزدیک به "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با روزنامه "الرای" کویت اظهار داشتند:احتمال جنگ علیه سوریه به میزان 50 درصد وارد است.



این منابع آگاه در ادامه با بیان اینکه تصمیم جنگ پیش از مشخص شدن نتایج تحقیقات کمیته سازمان ملل درخصوص استفاده سلاح شیمیایی در منطقه "غوطه" اتخاذ شده است افزودند: دستورهای آمادگی برای پاسخ به حملات و بمباران پیش بینی شده به فرماندهان نظامی سوریه ابلاغ شده است.



این منابع همچنین اظهار داشتند: موشک‌های "یاخونت و m-600" مستقر شده و ماهواره‌ها توانایی تاکید بر آمادگی این دو سامانه برای جلوگیری از حملات احتمالی را دارند.



منابع نزدیک به رئیس جمهور سوریه همچنین با مشکل خواندن هدف قرار دادن انبارهای استراتژیک سوریه با یک حمله احتمالی اضافه کردند: موشک‌های سوریه بیش از 50 کیلومتر با مواضع حساس اسرائیل فاصله ندارند.





حذف ارسالي ويرايش ارسالي