کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

کشف اجساد سوخته و متلاشی شده شهروندان سوری در یک گور دسته جمعی

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> کشف اجساد سوخته و متلاشی شده شهروندان سوری در یک گور دسته جمعی
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: پنجشنبه, مرداد 31, 1392 19:52



منابع نظامی سوریه از کشف یک گور دسته جمعی از اجساد شهروندانی که به دست گروه‌های تروریستی کشته شده‌اند، در مناطق شمالی استان لاذقیه خبر دادند.  





به گزارش موعود به نقل از ابنا سانا خبرگزاری دولتی سوریه به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد، واحدهای ارتش یک گور دسته جمعی از اجساد شهروندانی که به دست گروه‌های تروریستی کشته شده‌اند، در مناطق شمالی استان لاذقیه کشف کرده‌اند.

این منبع گفته است، این گور دسته جمعه که شامل اجساد سوخته و متلاشی شده بود، در روستای واقع در مناطق شمالی لاذقیه پس از آنکه ارتش امنیت و کنترل آن را به دست گرفت، پیدا شد.

بر اساس این گزارش، بعضی از این اجساد توسط خانواده قربانیان شناسایی شده‌اند، اما تعدادی دیگر از اجساد هنوز به علت شدت سوختی شناسایی نشده‌اند.

یک پزشک در مرکز پزشکی قانونی دولتی گفته است، در میان قربانیان این حادثه اجساد زن و کودک نیز دیده می‌شود و صورت بعضی از آنها کاملا از بین رفته است.

این پزشک به تلویزیون سوریه گفته است که دلایل مرگ این افراد متفاوت است، برخی از قربانیان با چاقو ،عده‌ای نیز بر اثر بریده شدن گلو و برخی نیز به ضرب گلوله کشته شده‌اند.





حذف ارسالي ويرايش ارسالي