کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

جوانان درماه مبارک رمضان دست از اینترنت بردارند!

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> جوانان درماه مبارک رمضان دست از اینترنت بردارند!
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: چهارشنبه, تير 19, 1392 17:19

 











رفتن به این خیمه های رمضانی، چیزی نیست جز گذراندن وقت به صورت بیهوده زیرا افراد در این خیمه ها گردهم می آیند و بجای عبادت و دعا کردن،‌ وقت خود را به جک گفتن،‌ لطیفه تعریف کردن،‌ بازی کردن و چرت و پرت گویی می گذرانند.




به گزارش موعود به نقل ازشیعه آنلاین، شیخ "غالب الربابعه" امام جماعت و خطیب مسجد "ملک حسین بن طلال" در امان پایتخت اردن،‌ در جدید ترین سخنرانی خود، به جوانان توصیه کرد که در ماه مبارک رمضان دست از اینترنت بردارند!

وی با هدف توجیه این توصیه خود گفت: متأسفانه اینترنت در بیشتر حالت ها، جوانان را اغفال می کند و آنان را از عبادت و ذکر خداوند متعال دور می کند لذا بهتر است در ماه رمضان سیم رایانه های خود را قطع کنند تا دست از استفاده کردن از اینترنت بکشند.

"غالب الربابعه" همچنین به جوانان توصیه کرد که از رفتن به "خیمه های رمضانی" که در محله های مختلف توسط اهالی محل برای گردهم آمدن های شبانه دایر می شود،‌ پرهیز کنند.

او در این باره گفت: رفتن به این خیمه های رمضانی، چیزی نیست جز گذراندن وقت به صورت بیهوده زیرا افراد در این خیمه ها گردهم می آیند و بجای عبادت و دعا کردن،‌ وقت خود را به جک گفتن،‌ لطیفه تعریف کردن،‌ بازی کردن و چرت و پرت گویی می گذرانند.

امام جماعت و خطیب مسجد "ملک حسین بن طلال" در امان همچنین به جوانان توصیه کرد که حداقل در ماه رمضان از رفتن به قهوه خانه ها پرهیز کنند زیرا علاوه بر مضرات بدنی، موجب تلف شدن وقت مفید جوانان و دور کردن آنان از عبادت و ذکر خداوند می کند.

شیخ "غالب الربابعه" در پایان گفت: متأسفانه برخی افراد وجود دارند که در ماه رمضان روزه می گیرند اما نماز نمی خوانند و یا برخی دختران و زنان روزه می گیرند اما حجاب بر سر نمی کنند و یا حجاب مناسبی ندارند. این مسأله یک بحران است که مسلمانان باید بیشتر به آن توجه کنند زیرا حل کردن آن سخت نیست.


 


 


حذف ارسالي ويرايش ارسالي