کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

انجمن وکلای مسلمان ژوهانسبورگ خواستار بازداشت اوباما شد

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> انجمن وکلای مسلمان ژوهانسبورگ خواستار بازداشت اوباما شد
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: دوشنبه, تير 03, 1392 13:17






خواستار بازداشت اوباما


رئیس جمهور آمریکا و خانواده اش چهارشنبه هفته جاری عازم آفریقا می شوند







رئیس جمهور آمریکا و خانواده اش چهارشنبه هفته جاری عازم آفریقا می شوند اما پیش از انجام این سفر انجمنی در شهر ژوهانسبورگ خواستار بازداشت وی شده است.

به نقل از روزنامه واشنگتن تایمز، "باراک اوباما" چهارشنبه هفته جاری برای دیدار از سه کشور آفریقایی عازم قاره سیاه می شود اما این سفر پیش از انجام با چالش های داخلی و خارجی مواجه شده است.

در بعد داخلی، موضوع هزینه های این سفر که پیش بینی می شود بالغ 100 میلیون دلار بشود موجب شده تا انتقاداتی به آن وارد شود و این در حالی است که اوباما با هدف گسترش روابط آمریکا با کشورهای افریقایی به این قاره سفر می کند.

از سوی دیگر انجمن وکلای مسلمان ژوهانسورگ در آفریقای جنوبی خواستار بازداشت اوباما به دلیل حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا به مناطق مختلف جهان شده است.

اما با وجود این چالش های کاخ سفید از این سفر که از تاریخ 26 ژوئن تا سوم جولای طول خواهد کشیدو در طی آن اوباما به در کشورهای سنگال، آفریقای جنوبی و تانزانیا توقف خواهد داشت حمایت کرد.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com



حذف ارسالي ويرايش ارسالي