کارگروه
منتظران ظهور
این کارگروه برای عاشقان ظهور و منتظران آمدنش می باشد لذا از تمام عاشقان و منتظران ظهورش برای عضویت در این کارگروه دعوت می شود.
 

دومین دوره طرح سراسری اربعین خودسازی برگزار می شود.

صفحه اصلی کارگروهها >> منتظران ظهور  >> دومین دوره طرح سراسری اربعین خودسازی برگزار می شود.
سرباز گمنام

سرباز گمنام

در کارگروه: منتظران ظهور
تعداد ارسالي: 1269
11 سال پیش در تاریخ: دوشنبه, خرداد 27, 1392 13:32


دومین دوره طرح سراسری اربعین خودسازی برگزار می شود.





دومین دوره طرح سراسری اربعین خودسازی برگزار می شود.خبر/ دومین دوره طرح سراسری اربعین خودسازی با مشارکت تمامی اقشار به خصوص جوانان برگزار می گردد. محتوای این دوره با توجه به مطالعات و کارشناسی های صورت گرفته توسط جمعی اساتید بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) به شرح زیر می باشد. چهل روز مراقبت بر نماز اول وقت، چهل روز روزانه تلاوت دو صفحه قرآن (از ابتدای قرآن) و تدبر در آن، چهل روز، هر روز چهل صلوات نثار سلامتی حضرت ولی عصر (عج)


به کسانی که پس از تلاوت هر صفحه، روزانه یک نکته قرآنی ارسال نمایند به قید قرعه کمک هزینه سفر مشهد مقدس اهدا می گردد.


دومین دوره طرح سراسری اربعین خودسازی برگزار می شود.


شرکت کنندگان می توانند نکات خود را از طریق سامانه پیامکی و رایانامه ارسال نمایند.


 


 


ثبت نام در این طرح از طریق سامانه پیامکی و رایانامه زیر میسر می باشد که برای این امر نام و نام خانوادگی، آدرس رایانامه و شماره تلفن همراه (جهت اطلاع رسانی محتوای هر دوره)، سن، شهر محل زندگی و دانشگاه محل تحصیل (درصورت دانشجو بودن) خود را به شماره یا رایانامه زیر ارسال فرمایید.


 


شماره پیامکی: 30002558000313


 


آدرس رایانامه: Info@Dabirkhane12.com


 


هدف از گردآوری این اطلاعات، اطلاع رسانی محتوای دوره های بعدی به شما دوستان ارجمند می باشد.


 


زمان آغاز اولین دوره طرح ششم خردادماه 1392 می باشد ولی لازم به ذکر است زمان آغاز دوره به منزله پایان ثبت نام نمی باشد و علاقمندان می توانند در هر زمانی با ثبت نام به جمع چله نشینان بپیوندند و اربعین خود را آغاز نمایند.


 


همراهانی که در دوره اول طرح شرکت نموده اند، توجه نمایند که پایان هر دوره به منزله ترک محتوا دوره نمی باشد لذا نگهداری و مداوت بر محتوای اولین دوره را همچنان ادامه دهند تا از ثمرات و نتایج آن به طور مداوم بَهرمند گردند.


 


افراد علاقمند در هر زمانی می توانند با ارسال مشخصات خود همراه با دیگران به تقویت نفس خویش بپردازند و با پایان هردوره طرح مراقبت خود را ادامه دهند تا چهل روز را به پایان رسانده و همچنین همگام با دیگران دوره بعدی را آغاز نمایند.


 


از مزیت های این طرح تبدیل این خصلت ها به عادت در پایان هر اربعین می باشد و امید است هریک از این فضیلت ها در پایان هر اربعین ترک نگردند و به شکل عادت در آمده و ادامه یابند.


 


در پایان از پروردگار مهربان می خواهیم تا در این راه خودسازی و مبارزه با نفس ما را ثابت قدم گرداند و ثواب این حرکت جمعی را به عنوان ناقابل ترین وظیفه پیشکش ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بفرماید.





حذف ارسالي ويرايش ارسالي