کارگروه
تبادل تجربه ها
دوستان محترم اینجا محلی برای تبادل تجارب کامپیوتری می باشد. هر روز تجربه جدیدی را آموختید در اینجا برای دیگر دوستان قرار دهید تا با اینکارتان هزاران تجربه جدید را بیاموزید. www.raviar.com موفق باشید - خلیل زارع
 

مدیریت بازرگانی،برنامه نویسی وب،معافیت پزشکی مشاوره و راهنمایی ضروری و فوری!!!

صفحه اصلی کارگروهها >> تبادل تجربه ها  >> مدیریت بازرگانی،برنامه نویسی وب،معافیت پزشکی مشاوره و راهنمایی ضروری و فوری!!!
امید قاسمی

امید قاسمی

در کارگروه: تبادل تجربه ها
تعداد ارسالي: 1
12 سال پیش در تاریخ: سه شنبه, بهمن 04, 1390 17:38


 


سلام 


 


من 24 سال سن دارم هرمزگان زندگی می کنم و علاقه زیادی به برنامه نویسی و گرافیک مخصوصا تحت وب دارم . تا الان  زبان های HTML، CSS،JAVA SCRIPT رو یاد گرفتم و مختصری هم با PHP آشنایی دارم . من در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کردم و تقریبا دو سال هستش که شروع به یادگیری وب کردم و بیشتر برای مدیریت محتواهایی مثل وردپرس ،جوملا و نیوک طراحی انجام دادم . به دلیل علاقه شدید قصد دارم خیلی جدی برنامه نویسی تحت وب رو دنبال کنم و مهارت کافی در این زمینه بدست بیارم و اگر شرایط فراهم باشه این راه رو به عنوان شغل آینده انتخاب کنم .اما واقعا از آینده شغلی این زمینه اطلاعی ندارم و نمیدونم آیا انتخاب این راه درست هستش یا نه و آیا برنامه نویس وب شدن رو میشه به عنوان یک شغل انتخاب کرد ؟


دو ستان با توجه به اینکه الان وقت سربازی رفتن من شده و به دلیل اینکه چشم های من بیماری قوز قرنیه دارن به من معافیت پزشکی  میدن . من توی خیلی از آگهی های استخدام دیدم یکی از شرایط استخدامشون اینه که حتما باید خدمت سربازی رو انجام داده باشی و معافیت پزشکی رو برای کار قبول نمی کنن . 


با توجه به صحبت های بالا و اینکه من در حال حاضر برای کار وابسته به مدرک تحصیلی خودم هستم نه برنامه نویسی 


چند تا سوال از اساتید محترم داشتم 


 


1) آیا موضوع معافیت پزشکی این قدر توی استخدام جدی هستش و ممکنه برام درد ساز بشه؟


2) اگر برنامه نویسی وب رو به صورت خیلی جدی ادامه بدم آیا میتونم این راه رو به عنوان شغل انتخاب کنم و آینده شغلی داشته باشم؟


3) به طور معمول چقدر زمان لازم هست تا بتونم یک برنامه نویس ماهر باشم؟


4) به نظر شما گرفتن معافیت به سود من هست یا نگرفتنش ؟


و در آخر هم اگر من چیزی رو از قلم انداختم و در پاسخگویی موثره لطفا مطرح کنن 


منتظر راهنمایی های شما عزیزان هستم 



حذف ارسالي ويرايش ارسالي