کارگروه
بازاریابی شیکه ای
چطور بفروشیم اگر تا به حال سابقه ای در کار فروش نداشته اید و یا بصورت حرفه ای این کار را انجام نداده اید، نگران نباشید. چون اغلب فروشندگان موفق بطور حرفه ای آموزش ندیده اند. اما با اندکی دانش، مهارت و پشتکار توانسته اند به یک فروشندۀ موفق تبدیل شوند. اغلب فروشندگانِ موفق می دانند که باید به چه فکر کنند و چطور به آن برسند. آنها معمولا" به اهدافشان و چگونگی دستیابی به آن فکر می کنند . در واقع نقطه شروع برای رسیدن به موفقیت درکارِ فروش، داشتن اهدافِ از پیش تعیین شده است . شما می توانید، با ...
 

چگونه نماینده فروش پنبه ریز شویم و ماهیانه درآمد خوبی کسب کنیم؟

صفحه اصلی کارگروهها >> بازاریابی شیکه ای  >> چگونه نماینده فروش پنبه ریز شویم و ماهیانه درآمد خوبی کسب کنیم؟
نعمت اله  کارامد

نعمت اله کارامد

در کارگروه: بازاریابی شیکه ای
تعداد ارسالي: 5
12 سال پیش در تاریخ: سه شنبه, دي 27, 1390 10:1


ثبت نام :

ابتدا قوانین و مقررات شرکت را از طریق وب سایت ، مطالعه نموده و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایید. جهت ثبت نام در سایت حتماً باید کد ملی معرف خود را وارد نموده و از صحت آن اطمینان حاصل نمایید. پس از تکمیل ثبت نام و ورود به سایت می توانید به حساب کاربری اختصاصی خود دسترسی داشته باشید .

ثبت شماره حساب بانکی :

با وارد شدن به حساب کاربری اختصاصی خود در قسمت "حساب من" شماره حساب بانک ملت تحت شتاب خود را جهت دریافت پورسانت و پاداشها وارد نمایید .

ارسال تصویر الکترونیک کارت ملی :

کارت ملی خود را اسکن نموده و فایل مربوطه را از طریق گزینه "ارسال مدارک" آپلود نموده و برای شرکت ارسال نمایید .

قبل از ارسال درخواست نمایندگی ،سریعا اقدام به ارسال تصویر الکترونیک کارت ملی خود نمایید و دقت داشته باشید شماره بانک ملت تحت شتاب خود را هنگام ثبت نام درست و کامل وارد نمایید .

نکته : لازم به ذکر است درصورتی که اطلاعات دریافتی از شما هنگام ثبت نام با اطلاعات تصویر کارت ملی و شماره حساب بانکی شما مطابقت نداشته باشد، قادر به دریافت پورسانت فروش نمی باشید،لذا در ورود اطلاعات نهایت دقت را بفرمایید .

درخواست نمایندگی فروش :

پس از وارد کردن شماره حساب خود و آپلود تصویر کارت ملی در قسمت "حساب من" با مراجعه به قسمت "نمایندگی فروش" و پس از مطالعه دقیق متن قرارداد با کلیک کردن بر روی گزینه "درخواست نمایندگی" درخواست خود را جهت اخذ نمایندگی فروش از طریق بازاریابی شبکه ای اعلام نمایید.از این پس می توانید کد ملی خود را به عنوان معرف در اختیار مشتریان خود قرار دهید .

در صورت مغایرت هر یک از اطلاعات، قبل از ارسال درخواست نمایندگی،اقدام به ویرایش آن در دفتر کار مجازی خود  نمایید .


برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09183400086 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات درخواستی را کسب کنید.


با تشکر نعمت اله کارامد


حذف ارسالي ويرايش ارسالي