کارگروه
تبادل تجربه ها
دوستان محترم اینجا محلی برای تبادل تجارب کامپیوتری می باشد. هر روز تجربه جدیدی را آموختید در اینجا برای دیگر دوستان قرار دهید تا با اینکارتان هزاران تجربه جدید را بیاموزید. www.raviar.com موفق باشید - خلیل زارع
 

چگونه اطلاعاتی نظیر کلمه عبور، نام کاربر ... که هنگام استفاده از اینترنت روی کامپیوتر ذخیره شده است را از روی کامپیوترمان پاک کنیم؟

صفحه اصلی کارگروهها >> تبادل تجربه ها  >> چگونه اطلاعاتی نظیر کلمه عبور، نام کاربر ... که هنگام استفاده از اینترنت روی کامپیوتر ذخیره شده است را از روی کامپیوترمان پاک کنیم؟
خلیل زارع

خلیل زارع

در کارگروه: تبادل تجربه ها
تعداد ارسالي: 93
13 سال پیش در تاریخ: دوشنبه, شهريور 07, 1390 17:13

برای پاک کردن اطلاعات ذخیره شده ی فرم ها از قبیل کلمات عبور، نام کاربری، اطلاعات حساب بانکی، رمز های حساب بانکی از روی کامپیوتر چه باید کرد؟


اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) : از طریق منوی Tools وارد منوی Internet Options شوید.



سپس در قسمت General روی کلید Delete کلیک کنید.



وارد پنجره انتخاب گزینه های مورد نظر برای پاک کردن خواهید شد.



در این پنجره گزینه های متفاوتی می باشد که به اختصار بشرح ذیل می باشد.


Temporary Internet Files : صفحات و محتوای ذخیره شده از سایت هایی که شما مراجعه می کنید، زمانی که شما بصورت Offline وارد آدرس این صفحات میشوید در واقع اطلاعات  ذخیره شده نمایش داده می شود.


Cookies : سایت هایی که در آنها برنامه وجود دارد، برای ذخیره کردن متغیر های محلی از حافظه کامپیوتر شما استفاده می کنند که  به آنها Cookies می گویند.


History : لیست آدرس سایت هایی که قبلاً دیده اید. (در خط آدرس)


Form Data : اطلاعات ورودی در فرم ها مانند نام، نام خانوادگی، نام کاربری .....


Passwords : کلمات رمز


InpRivate Filtering data :.....


با انتخاب هر یک و زدن کلید Delete اطلاعات مربوطه حذف خواهد شد.


توجه : اگر کلمه عبور (Password) ذخیره شده دارید و آنرا بخاطر نمی آورید، باید خیلی مواظب باشید که آنرا از دست ندهید و قبل از پاک کردن آن وارد سایت مربوطه شده و اقدام به تغییر آن یا هر اقدام پیشگیری دیگری که ممکن است انجام دهید.


نکته : اگر حتی همه  موارد بالا را انتخاب کنید و کلید Delete را بزنید هیچ اتفاق بدی نخواهد افتاد، حتی پیشنهاد میشود هر چند وقت یکبار اینکار را انجام دهید و نتیجه آن این خواهد بود که سرعت اینترنت کامپیوتر شما بهبود خواهد یافت.


حذف ارسالي ويرايش ارسالي